i skolan

heeeeeeejjj!
hur tror ni mitt pluggande gick igår btw?
haha, la mig ju i soffan för att börja läsa.
kände hur mina ögon typ slockna så tänke ta en litet vilopaus.
sedan vaknar jag runt 10. haaaallåååååå? de gick ju "skit bra".
läste lite i min säng sen, men sen var jag för trött igen.

provet hade vi förra lektionen, och de gick verkligen sämst.
skrev några sidor och så men vet ej om de är rätt. haha!

nu har jag min näst sista lektion och sitter och käkar lite godis och så ;)
jag och sofia köpte massa gottgott efter provet hihi tjockisar.

sen ska jag hem..  vet ej om de blir träning idag, för jag har fett ont i halsen.
kanske börjar bli sjuuuk? typiskt..

jaja,nu måste jag skriva lite på arbetet.. :)


Kommentarer
Postat av: sofia

hahah :) latmask, själv ska man trännaaaaaaaaa

2009-11-04 @ 14:10:19
URL: http://jagharenhemligbloggsomingenvet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0