hemma nu


sini och hanna berättade om denna förut, och jag fick se trailern nu, de är helt sjukt asså, så jävla läskigt!! vågar man se den? känner liksom att jag vill se den (spännande på ett sätt) men samtligt tror jag att jag kommer ångra mig rejält efteråt.. jag kan vara livrädd och tänka på saker efter jag sett en skräckfilm, men att man få se det sådär direktfilmat i huset skulle göra de
478464854525587 gånger värre.

"Filmen är mycket mycket värre än trailern. Se den inte! Det var den värsta filmen jag någonsin sett."


hemma från gymmet nu iallafall, kom hem för typ.. 30 minuter sen elr ngt?
träna hårt idag, de var gött!  & för längesen.
ska duscha och käka och så nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0