gratis pepparkakor.

sååådärja, nu var jag hemma.. känner mig helt slö i hela kroppen.. 
haha, kommer säkert inte kunna gå imorgon! :P vad illa de skulle vara..
gick t boström med sofia&sini ochh hitta gratis pepparkakor..
 (jag&sofia kunde ju då inte bara låta bli att smaka lite?)HAHA,
sen var de ngt förjävla roligt namn som fick mig(&sofia) att dö av 
skratt med hela munnen full av pepparkakor.. aja så de kan gå, jävla kul var de iallafall.
alla som var i boströms vid de tillfället hörde nog oss! eller aa mig&sofia..
 för sini fatta inte de roliga :( HAHA.

ialllafall..önskade att jag hade ngt mer att säga..
men jag har inget mer som jag vill dela med mig av :)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0