gonatt.


blev ingen ute promenad ..en viss person ville få med mig ut
och när jag gick med på de orkade inte den.. vem kan jag syfta på?
 Haha.har istället suttit här vid datorn( nej jag har inget liv..)
kollat riverside och bara snackat med lite folk!sen fick jenny
 förklara ord för mig som jag inte fattade(norrlänska ord) ..
huffa, och jag vet inte allt vad de var.. haha helt sjukt att man
har sådär olika ord från vart man bor, så att ingen annan jävel fattar något!
så kan de va! jaaaahoppp.. vad mer? kanske ska göra mig iordning för natten snart,
 kanske sätta på en film och somna till? hmm, fast att välja film är
oftast ett väldigt stort problem.. får se,får se.

nu blir de iallafall att käka ngt, sen fixa mig för natten.
sista för idag..
godnatT!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0