godnatt på er.!

ja.. jag e fortfarande vaken.. kan ej sova, eller jag har ej försökt men aa ..
jag är inte trött kanske man ska säga ist?
har sovit väldigt länge nu när jag vart hemma från skolan,
så har ju vänt på dygnet en aning. kanske är lite därför..
tänkte sätta på dagens avsnitt av andra avenyn, som jag faktiskt missade på tvn förut.
sen efter de ska jag försöka sova, finns ju fan ingen som är
vaken nu som kan hålla sällskap heller, tråkigt att vara upp då ju! hihi.

imorgon så blir de ju sista vilo dagen för mig innan jag börjar skolan igen.. hihi
känns ändå skönt att komma till skolan på torsdag, konstigt nog jaa!
men när man är hemma från skolan så sitter man ju bara hemma från att man går upp- till man går och lägger sig utan att göra ngt alls känns de som.. kan ju inte vara ute och ränna & smitta alla ,lite synd om de andra då ju .. haha;). de är tråkigt att bara vara hemma såhär länge iallafall, saknar att träffa folk,buhu.. känner mig lite inlåst! när man är så sliten så många dagar,(faan.. egentligen är de ju inte så många dagar som de känns som.. aja tillräckligt) springer runt i stora t-shirtar med håret i en ful bulle, och inget smink så längtar man faktiskt att fixa iordning sig.. och ta på sig de vanliga vardags-kläderna.
kanske bara e jag, men börjar sakna de nu! :)

annars är ju bara den slem hostan kvar somsagt, men den går väl snart över helt.efter allagånger jag haft den besvärliga hostan så vet jag hur de känns när den är påväg mot sitt slut. underbart nog känns de så nu.
saknar att inte kunna träna också :( .
 
imorgon blir de att vila klart, plugga inför torsdag och så!
på torsdag återvänder jag med ett glatt humör förhoppningsvis;)!
" ohneeeej inte salle" tänker väl vissa, hihi stackars dom isåfall.


GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0