lite frågor innan jag drar..

du heter: mikaela sahlen
smeknamn: salle
låt som när du är ledsen sörjer till? har ingen speciell
beroende av: massor.
vem behöver du mest just nu: hmm
vad tror folk om dig? för mycket.
stämmer det? vissa saker som jag vet stämmer inte ett dugg.
vad får du oftast komplimanger för? jadu.. helt olika. hår,ansikte, och så.
vad säger du för att imponera på någon? de är inte min grej dedär.
hur imponerar man på dig? snäll,rolig &blablabla.
brukar du skratta för dig själv? jaa!
vad står det i ditt senast inkomna SMS?: för långt för att orka skriva de här.
var bor du? göta.
trivs du där: jappp hyffsat.
vad har du för mobil operatör: tele2 comviq
är du allergisk i mot något: nej
nästa mål i ditt liv: har inga direkta mål.
hur svarar du i mobilen: hallå . fast beror ju på vem som ringer :)
vem ringde du senast? mammsen
vad sa den du senast pratade med i telefonen: massa skit.
antal timmar sömn inatt: aa de blev ju mer än planerat.
sov du ensam: ja
brukar du komma i tid: haha, njaaa ;)
när mår du bra: när jag mår bra.
när blev du fotad senast: igår
hur känner du dig nu: känner mig lite seg.
vanligaste färg på dina kläder: svart brukar de vara, och sen ngt till de.
vad tycker du om fötter: äckliga.
vad saknar du: aa vad saknar jag? jag saknar mkt.. vissa gamla tider saker jag =)
hade du en bra kväll igår: jarå helt okej :)
favorit dryck på morgonen: saft typ.
rakar du benen: haha jaaa!
när brukar du oftast gå och lägga dig: helt olika.
är du blyg? ja de kan hända.
sysslar du med någon idrott: gym
vill du hellre ha mail än brev: brev.. jag får aldrig post :( HAHA
tror du på kärlek vid första ögonkastet: mja.
har du spytt offentligt: nej
vad skulle du göra om du vore kille för en dag: jadu.
är du nöjd med ditt liv: ja vissa saker är ju bättre än andra helt klart, men ja.. vrf klaga :D.
är du bortskämd: nej
vad gör du i morgon: skolan& besöker min praoplats.. sen vettefan.
vad är det värsta du vet? haha
har du bra vänner och äkta vänskap? ja de har jag!
vad använder du för shampoo? inte den blekaste aning
vad är det finaste du fått? vännerna.
en speciell dag du minns: minns väldigt mkt.. så vilken dag ska jag välja?
hur gammal är du: 17
om fem månader: 17 år och 6 månader
du samlar på: inget speciellt
gröna eller röda äppeln: både och.
vem ringer du när du är arg/ledsen: helst ingen. sen beror de ju på vad de gäller..
när ingen vet att jag e ledsen så säger jag inget, men märker någon de sådär så snackar jag nog men den.
gillar du golf: mini golf!
vilken tid gick du upp idag: haha vad ska jag säga.. oförväntad tid.
har du sovit i din egna säng inatt: ja
har du strumpor på dig nu: ja
är det okej att gråta: ofc
laddar du ner musik och film från Internet: nej
vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa som fan!
bär du glasögon eller linser: nej
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej.
när går du upp ur sängen en helgmorgon: sent oftast.. drf folk alltid stressar mig.
har du piercing: ja
har du tatuering: aa
vill du gifta dig: ja kanske.
vill du ha barn: ja..
solar du ofta: nej. men har börjat nu ;)
är du bra på att laga mat: haha neheeedu
gillar du att dansa: roligaste som finns.
är du flygrädd: hmm har aldrig flygt. men skulle gissa på de.
hur vig är du: haha som ett kylskåp :)
vad dricker du helst när du är törstig: ngt gott.
vilken är din favoritglass: åh finns många goda.
tror du på ett liv efter döden: ja faktiskt, fast det är ändå svårt..
tycker du om sushi: aldrig ätit, men de är inte direkt ngt som jag vill smaka pÅ! haha.
vad äter du helst när du ser på film: ngt förjäkla gött!
bor dina föräldrar tillsammans: aa
har du tandläkarskräck: nej. men skulle jag behövt borra och sån shit så skulle jag vart livrädd.
är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
vilken ögonfärg har du: blå. fast lite grön med tror jag.
har du någon gång gråtit dig till sömns: aa de har väl hänt.
biter du på naglarna: nej
röker du: nopssi
hur ofta tränar/motionerar du: när de finns tid.
vad gör du på helgerna: umgås med vänner.


nu är jag klar! ska dra mig från datorn nu.
mobaaaajlen finns(som vanligt) om någon vill nå mig !
Godnatt.PUssssaaaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0