handelsplatsträff&öppethus

Nuuu är jag äntligen hemma efter en riktigt lång skoldag!!

skolan började 10;10 och där hade vi svenska..
gick blandannat igenom våra resultat från proven.sen var de lunch..
och tyvärr var de nog skolans mest äckliga mat.. kallops&potatis!..
VAD ÄR DE FÖR JÄVLA MAT?... vidriiiigt är de!
sen klockan 11-14 var vi i våra klassrum och gjorde iordning montrarna.
sen klockan 14-15:00(blev klara tidigare.skulle slutat runt 16)
 så hade vi då handelsplatsträffen med skolans handels-ettor.
skulle vart med andra olika skolor, men de blev inte så ändå.
sen från att de var slut till 16:40 så gick jag,josse,maria,sandy,
mary&gabbi till stan där i käkade på grillhouse! väldigt gott var de :).
sen när vi kom tillbaka så fixade vi våra bord och allt med våra egna project,
inför öppethus som var vid runt 18? 
sen stog vi där vid våra bord(var tanken.. men vi vandrade mest runt..).
klart att de har vart väldaans trevligt idag, men kunde vara riktigt segt imellanåt.

fick även bra motion idag
, glömde mitt skolkort hemma,så fick gå till skolan från stan.
sen till stan igen när vi skulle käka,sen tillbaka & sen till stan igeeen
 plus springa lite på slutet för att bussen redan stog där och ville ju inte missa den!
 hann med 19:50 bussen, vilket var förjäkla skönt..
nu är jag helt slut, efter att ha vart i skolan hela dagen +
att mina ben nästan inte orkar bära mig pga av träningsvärk.




lite bilder från idag, men typ världens dåligaste kamra-kvalite?
shit



Hp2a's monter.

våran.

bordet med kataloger,beställningslappar&erbjudanden.
marias,celias,&zaras saker.

mina och zannes.

sofias &josefines.

donia vid hennes&jasminkas grejer.

josse&maria tar en vilopaus på bänken!

ostmacka och juice inne i personalrummet!


& såhär såg jag ut idag. fin namnbricka också!;)
mitt halsband gick sönder i cafeterian förut också, därför de vita pärlorna är borta!
:( mitt älskade halsbaaaand..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0