bra jobbat!

aa något vidare plugg blev de ju inte.. att glömma böckerna i skolan är väl bra jobbat?! eller?
 nej inte när jag har prov imorgon. ig på mig, verkligen!

jag har iallafall rensat lite i gaderoben, och jag fick slängt typ en påse men sen är de en hel del kvar i gaderoben som jag e lite sådär tveksam om.. ska jag slänga, ska jag inte? vissa plagg vill man verkligen inte slänga även om man vet att man förmodligen ej kommer använda dom igen.. " det är bra  att ha kvar.. ifall någon gång"vrf är de så? jag hatar sånt.. haha.och de plaggen som är kvar i min gaderob som jag var osäker på är sånna jag vart nära på att slänga förr också, haha! aja.. när jag köpt nya kläder att fylla gaderoben med kanske! mamma har vart snäll och tvättat mitt fönster och även tagit upp en julstjärna som står så fint i mitt fönster nu!;) hihi.mamma är även och handlar choklad till mig nu, fick såntdär jävligt sug efter choklad helt plötsligt.. ska bli gott att käka!

ska byta lakan, och plocka undan lite till nu. sen blir de väl en dusch! ;)
ny vecka imorgon.. de är endast 15 skoldagar kvar innan jullov.. går så sjukt fort va?
hihi ska bli så underbart med jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0