blääää

heeeejssaan nu är salle vaken,
 fast är fortfarande väldigt trött, pga att jag sovit långt efter 12(antar jag?).
yeeees, söndag idag... bara namnet får en att bli sådär lite deppig...
 usch söndagar är alltid så sega. inställd gympa på måndag så
 kan iaf ta en timme senare buss, vilket är underbart!!

idag så ska jag städa mitt rum, ser ut som hejkom&hjälpmig ( sååå heeej ? kom & hjälp miiiiig)
ser ut som faaan här inne, har gjort de ett tag nu.. har inget lust alls att städa!!!

sen ska jag sola , och jag bara hoppas att jag ej blir lika solbränd som förra gången, för jag kan lova att jag för de första såg förjävlig ut&knallröd i flera dagar, sen kunde jag knappt typ röra mig i ansiktet för de sved, och sen började jag flå .. så inte igen säger jag bara! HAHA.

 uppdaterat: städningen har ej påbörjats ÄN, men ska de snart.. känner hur segare jag blir av att bara sitta här.sen så blir de inte solning idag kom jag på, men får ta de imorgon eller något! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0