att göra innan jag lägger mig!


detta blir nog troligtvis sista inlägget för idag..

& vad tänkte lilla salle göra innan hon lägger sig?
jooo först ska hon kliva in i en varm dusch, 
(hatar när de är så varmt och att man inte vågar kliva ut ur duschen 
för att man vet hur kallt de blir efteråt! haha ibland kan de ju bli hemskt kallt..?)
sen tänkte hon äta kvällsmat, vilket blir en bit pizza från förut.. (MUMS)
och sen.... sen är de ju dessa jävla morgondagens-kläder som måste kollas upp..
vi har ju bestämt färger som alla ska ha på sig inför imorgon.. svart&vit.
vet inte vad jag ska ta på mig, nylonstrumpbyxor eller vanliga tights?
 sen en kjol & tröja, eller en tunika?
hmmm dehär med kläder asså.. ibland kan de vara en riktigt plåga!
svart & vitt iaf, måste kollas upp. dör om saker som jag vill ha ligger i tvätten!
(jag har ju då vart för himla smart och glömt kolla upp detta innan)
efter de blir de väl att bädda ner sig med lite musik eller bara sova direkt.

då hoppas jag ni tar fram penna&block och antecknar detta?
så otroligt intressant så finner inga ord för de ;)!HAHA.


godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0