29 november

ja då var salllleeen vaken.. (vaknade väl runt 15), känner mig lika seg som varje söndag.. om kanske inte lite segare?jag har sovit för länge , vilket inte var så jävla bra.. men de är jobbigt att komma upp om ingen tvingar mig! haha =). söndag somsagt, och vad händer idag?jag har en del plugg att ta tag i , och jag bara undrar när jag orkar börja.. jag orkar verkligen inte.igår då? dehära lussebullarna som jag och julia gjorde blev.. hmm, skit goda.. eller inte haha! de tog iaf över 2 timmar att göra dom, och de var bara onödiga hela 2 timmar. vi följde ett sånthär klart recept men inte var de ett bra ett iaf .sen gick jag och julia på en liten promenad, och jag fick även käkat en kebab rulle! väldigt gott.sen gick vi i de duggiga regnet mot marcus för julia skulle lämna pengar till miike, men sen blev de att vi gick in och stannade där ett jäkla tag. så då var de jag,julia,tommy,miike och marcus, där blandannat julia fick klippa av en bit av håret...( tuggummi i håret är ej ett plus).vid strax efter 23:00 ringer rasmus och tvingar med mig och julia på en vandring till rasta med han och arben..& vi ställde upp och gick med! den allmänt sura jokke kom även och mötte oss på vägen ! sen hem till marcus igen, och rasmus och arben gick hem. träffade även sini och sofia sen senare utanför johan(?) aa ngn iaf.. julia gick hem för att sova, och jag gick tillbaka till marcus där de andra var,tills pappa kom vid 04:00.

nu ska jag ta ngt att käka, sen ska jag väl plugga och städa.. shit de är mkt idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0