25 november

hejj, nu har jag vräkt i mig kinamat.. vilket var väldigt gott!
och innan de var jag,sofia och sini på gymmet och så fick jag solat också!:).
kände inte att jag orkade ta i värst mkt, blev lite situps och så bara för
min kropp är fortfarande seg sen i måndags ;) haha.

igår var de ju 1 månad kvar till juul(fan vad tiden går fooooort!?
och sen är de nyår.. älskade nyår!) , julen är mysig, men blir nästan tråkigare och tråkigare för varje år..
 tkr ni inte de?lite snö och sånt kan de väl iallafall bli iår, längesen man fick känna julkänsla. och jag vet inte vad jag önskar mig..funderar på att kolla upp lite kläder/accessoarer och sånt som jag vill ha, och smink! så har man fått lite saker som man ändå skulle köpt för pengarna. :)sen hade de ju inte vart fel med en bra kamera också!
vad önskar ni er ?(och sen är ju frågan vad man själv ska handla för julklappar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0