2/11

helllojjjs =D.

första skoldagen idag efter lovet, var helt död imorses +
när de är så mörkt ute nu för tiden så tror man ju att de fortfarade de är inatt.
inte kul att vakna och tro att man får sova mer, fast klockan är skoldax buhuhu.
visade även min klumpiga sida på idrotten idag!
vi körde att 2&2 skulle stå bakom en sån matta och springa runt och skydda sig efetrsom de fanns 2 som jagade och som skulle kasta en boll och så skulle man skydda sig bakom mattan. jag och zanne delade matta och hon knöt skosnörerna elr ngt så jag började springa där själv, och så gömde jag huvudet och sprang rakt på min lärare och så ramlade både jag och mattan ner, så jag låg på mage! jag menar , haha de är bara jag som kan göra ngt så klumpigt! hahah =D inför hela klassen också, fan vad alla skratta åt mig! :( haha.

sen har väl dagen vart helt okej, våran lärare flippade på oss för vi snackade så hon typ var nästan gråtfärdig och stack. kul att få skuld när man inte ens pratade då? haha jaja.

kom hem, och ozzy brottade ner mig direkt så jag låg
 där på golvet, vad säger man? haha.

ska träna elr ngt sen, :) blev promenad
 istället för träning igår! när jag väl orkar och vill så orkar ej dom andra. så lata är dom ;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0