18.


tjeeeeeeeeena på er, nu har jag kommit hem från skolan. typ 15 munter sen, och på den tiden har jag hunnit käka här vid datorn, fast måste ersänna att"maten" inte gjorde mig speciellt mätt och jag är grymt sugen på att käka mer... ibland krävs de mkt för att salle ska bli mätt! (mat<3) får se när jag orkar gå ner för trappan! hihi iallafall, skolan idag har vart sjukt soft i slutet av dagen.åkte bil till stan där jag,josse,zanne&sofia handlade grejer med läraren, och sen till hemköp och köpa yttligare saker till vårat arbete, eller som vi ska ha på öppet hus,och sen grejade vi med våra project resten. riktigt kul! :D.

blir lite plugg idag också, jag ska plugga inför samhälls provet imorgon(provet jag skulle göra förra torsdagen u know?). men jag orkar inte , känner mig lite seg, och jag fick inte sovit många timmar inatt!
jaja, först tänkte jag kolla andra avenyn vilket jag ej fick gjort igår..
kollade på gamla videos igår istället, kalas, jul osv haha, tänk att man vart så liten.. ojoj. en väldigt snygg video från när jag och sofia dansar också!! HAHA seriöst vilken dans.. eller aa vilka danser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0