15 november

heeej!

om igår:
Jag,zara,emma,hanna,fia,frida,emelie,sini,sofia,eve och cassandra
var i bikupan för att vi överaska sini(eftersom hon fyllt år).
och underkvällen där så blev de singstar,snack,dans,ölspel osv. riktigt jäkla kul var de :)!
sen runt 23:30 där så fick vi skjuts till edet där vi stack till "fest" hos david(?), någon eve visste iallafall eller något.var inte där så länge, och sen gick jag,sofia,och emelie och busade runt haha,
medans några äckel gärna förföljde oss .ialllafall iallafall, så mötte vi rasmus och thommy och lite så, sen hem.
ah, de var väl nästan min kväll igår.hihi kul var de,tack för kvällen!

annars vaknade jag seent idag också, inte konstigt egentligen med tanke på att jag somnade sent
men aa.Kul att försöka sova sen (elr inte), + att vi ej har sovmorgon imorgon. jaja nu blir de käk.


bilder kommer sen eller ngt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0