14 november

hejhej.
vaknade typ för en stund sen, hihi så känner mig grymt snygg nu!(not)men ialllafall. idag så ska de bli riktigt treeeevligt(hoppas jag:), men de borde de bli!!).säger inte för mycket här på bloggen nu innan för då har jag väl sagt för mycket men ja :).vet dock inte vad jag ska ha på mig.... största problemet elller vaad haha, hatar de! =D
men får väl börja leta lite smått..sen ska jag käka.. kom på att jag typ inte käkat på hela dagen igår( + att lite chips under dagen nästan inte räknas).så känner att jag är väldigt väldigt hungerig, & jag orkar inte laga mat elr ngt.. andra problemet..

ajaa, .. jag skriver mer snart antar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0