sommarlov , yeeees!!!!

I'MMMMMM HOME! AND I HAVE SOMMMARLOV.

lite halv seg skolavslutning, dåligt väder & inte direkt bra i sig heller.
men ska inte klaga, nono.
lite mobajl- piiiic from todaaay!








i slutet  så satt bara vi kvar, och josse kunde några spel som vi gjorde!
rätt kul, man ska typ klappa ena handen i bordet, och så kan man vända håll och massa shit!svårt att förklara, men ja lärde mig de och de var kul!  de gjorde faktiskt avslutningen lite bättre.sen fick vi även rosor & diplom från disa-lärarna.
alltså har vi läst ett ämne (disa), som handlar om att hur man ska kunna hantera stress&så.


nu är jag hemmma, och har precis vart ute med lady i detttta hemska väder!!!
usch och fyyyyyy.ska fixa mig lite fort nu, käka också!  min buss går 15:35.skulle tagit bussen nu istället, vid 14:35 men orkar inte stressa. de har jag gjort alldeles för mycket till skolan, och jag vet inte allt,
so naaaao ajm gånna tak it isi! ska hem till rasmus h idag där sofia,julia och vikke redan är!
senare kommer emelie dit också,  trevligt.
jag tror de flesta av oss är på ful-humör.
så får se hur detta slutar ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0