hejdå jeans-leggings.

hejsan hoppsan =)!

sov i lägenheten inatt med sofia&vicki,  stackars sofia som endast fick sova 3 timmar.
blev en liten tripp till thn idag också.
jag och vicki följde först med sofia som skulle pierca sig i ...
 vad de nu hette. inne i örat där iallfall, där de bara är brosk? haha jaja , ni kanske fattar...
jag som länge viljat ha hål där ( skulle gjort de för längesedan) blev lite tveksam efter jag sett de, de ser inte mysigt ut måste jag säga =) en nål i de hårda? uuusch.. fast de gick ju hur fort som helst, så de kanske blir en piercing där på mig med så småning om (a) snyggt som fan iallfall..

sen åkte sofia med sin mamma hem, och jag&vicki var kvar i thn..
lämnade in mina klor-blekta jeans leggings,
 eftersom de både har tappat färgen och blivit lite gula, plus att jag hade hål i dom. eftersom de har fått många klagomål om denna modellen så behöves inget kvitto. fick ett tillgodokvitto tillbaka, på 300.
så gick runt och kolla vad jag kunde handla för dom =).
hitta lsakerna här nedan, och är mycket nöjdare.





köpte sånna silvriga örhängen för längesedan,
men de ena gick sönder så de fick bli ett nytt par idag!


efter thn , så blev de skolan med lite folk, sen till lägenheten och titta på
"another cinderella story 2" grymt bra!
nu funderar jag faktiskt på att lägga mig ... klockan är över 2 och jag ska upp ca 9 imorgon,
ska till aulan för att kolla på mina vänners roliga uppvisning till
spice girls! och jag kan verkligen inte missa den,
tycker de ska bli as kul =).

, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0