typsiskt nog...

jag hade inget internet igår typ, för jag var själv hemma och mamma hade tagit bort internet sladden!så ja, jag hade satt i den i rätt men ändå fel, så de fungerade ickke! satt typ framför datorn i någon timme utan internet, och vad finns de för något att göra då? jo radera bilder , och sånna saker! haha..

sov i lägenheten med vicki oxå.
denna dagen började med att jassan&julia kom dit när jag sov för jassan skulle låna vickis jeansjacka som jag lagt ner i min påse med saker i , vicki såg inte att jag hade mitt smink och sånt där i så hon gav henne hela påsen!
så då hade hon alltså tagit med de hem... brodeeer fick åka och hämta dom.
sen när jag och vicki skulle ut lite så låste vi ute oss, eller vicki gjorde -.-!!!
 och ingen hade nyckel så de fick ringa till någon som sedan åkte från thn för att fixa de.  då blev jag glad över att vicki gett de till jassan ändå, för vi visste knappast hur länge de skulle ta innan vi skulle kunna komma in.

jag orkade inte vänta på att han skulle komma, så jag började gå hemåt och när jag nästan är hemma får
 jag sms av att han redan kommit.  så jag får dra ner och hämta min väska sen med lite saker i :).

midsommar idag annars, och jag har absolut inget att göra!
alla ska typ vara med vänner , men jag är mobbbad och får inte vara med.
så kan de vara ! :) jag är heeeelt och håller själv hemma, varken syskon eller föräldrar! jag ska iaf fixa käk, pizzza troligtvis!   nu ska jag duscha,   bloggar sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0