tröttheten tar över.

hej allihopa!

lite om skolan : de 2 första lektionerna gjorde vi inget speciellt på , mer fritt.
sen lunch, sen ändrat lite på lektioner. hade turism från
 11:40-15:30 skulle man vän kunna säga,(eftersom vi var tvungna att bli klara med arbetet idag)
,sen hade jag omprovet idag också därimellan.fick 2 poäng från vg, lite smått surt om man ska se de så, men sjukt glad att jag inte behöver bry mig om de provet nu längre, de är lixom klart.
sen hade jag&jiosse redovisning också,  gick väl bra antar ja.
det är ju oftast början som är jiobbig på redovisning.
inga mera redovisningar, & endast 1 prov kvar ( imorgon)!!
men nu tänkte jag ta mig en liten tupplur!
typ första gången på jag inte vet hur länge som jag gör de efter skolan..
men känner att jag verkligen måsta, känns tröttare än vanligt faktiskt.
hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0