tisdag

hejHej!

fick gå upp 9:30 idag, egentligen skulle jag gått upp innan för
att slippa stressa men kunde verkligen inet ta mig upp i morses.. somnade ju närmare 4 inatt också.

uppvisningen i aulan var kul!  sen efter skolan blev de pizzerian med jennie,julia&vicki.
sen åkte jag och vicki till thn idag igen för att lämna tillbaka
vickis klor-blekta jeansleggings som oxå blivit missfärgade & så.
både jag & vicki var på dåligt humör, hungriga, trötta jag vet inte allt!
& då är de verkligen bäst att inte tjata på mig för mitt humör är inte underbart då!
men när vi kommit hem och fått käka så blev de bättre =).

var sedan ute med massa folk,  vädret blev ju helt underbart mot kv´ällen!
precis som i morses,  bara att därimellan så blev de kallt&regn, men de ändrade sig som tur var !

nu sitter jag i lägenheten med vicki,  bring it on är på!
men är snar sluut. vicki har deckat i soffan och här sitter jag =).
är redan riktigt trött, rätt  bra iförsig för ska ju upp tidigt imorgon med, tidigare till&med...
ska till kyrkan för vännerna slutar skolan imorgon, och så blir de ros utdelning också :D..

nu ska jag snar hem, ska först och främst duscha ,
så startar kanske datorn efter och skriver lite då :d.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0