på hjärtum




Mer bilder kommer  =) .

Hann inte uppdatera innan jag åkte igår tyvärr,
men hade på mig svarta tights&linne, plus den lila kjolen.
Jag,sofia och sini åkte med sofia mamma till julia runt 18:30,
senare kom lite andra folk också.
lite över 21:00 åkte vi till hjärtum.
de var riktigt kul!  blev inte så mycket dans om man jämnför med andra gånger,
men de var kul ändå!  de blev mycket folk tillslut också!
åkte hem runt 1:30, och så sov sofia hos mig :).

nu har jag nyss duschat, så nu känner jag mig äntligen fräsch igen!
vet inte hur mycket cider och sån skit jag fick på mig igår,
med tanke på att de flesta dansade med cider, och så.

ska käka och sminka mig nu hade jag tänkt,
sen väntar vicki på mig! ska väl ner till lägenheten sen :]!

puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0