nyopererad tant i klackskor

hej på er gulllz!
inte ett enda inlägg igår tyvärr,
men var ute näst intill hela dagen!

jag,julia,sofia och jennie var då.
sen hände väl lite saker därimellan,
och dagens roligaste var lätt när en  "tant" i onyktert tillstånd stannar oss med mopparna, och säger att hon tappat sin mobil och om vi kan leta efter den på trottoaren en bit bort,  vi åkte dit men där fanns ingen och samtligt vinkade hon in oss igen. haha, hon hade ju då lagt mobilen i bh:n kom hon på sen, hahaha,.
sen frågade hon om hon kunde få skjuts till ström. haha och hon var tydligen nyopererad därav bandage runt hela ena benet och samtligt står med en öl i handen och en minimini kjol + ett par högklaggade skor! så lyckat!(y)
sofia bestämde sig för att köra henne, och jag och julia gap-skratta när hon efter några försök äntligen kommit upp på moppen, och när de börjar åka!!  tanten höll om sofia så sött! hahahah.
så kul var de!

inte nog med de, vi var ju då ute hela tiden!  tog en hel del bilder och så.
sen stack vi hem till jennie och spelade buzz, och sen till några andra..
sofia sileson sov här hos mig inatt också, mamma och pappa sov i sommarstugan. och så skulle vi se skräckfilm, och sofia är ju lika " rolig" varje gång! " måste vi se klart? jag somnar snart".. haha så vi fick stänga av ... och sova.




 


hinner inte lägga in mer bilder nu (lägger in resten så snabbt som möjligt!)
, för julia sa nyss att hon var påväg till mig och jag måste fixa mig nu!

sen ikväll ska vi till jennie och kolla fotboll,  inte för att jag gillar de men..

pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: JuliaMattsson

Fyfan va roligt de va igår :D <33

2009-06-06 @ 12:23:47
URL: http://salllle.blogg.se/
Postat av: Mikaela [SINI]

Hahaha ofta Julia skriver in din blogg adress på sin kommentar ;) haha!

2009-06-06 @ 13:56:32
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0