natt inläggg.

woooppppsidopppsi ska inte lilla salle sova nu egentilgen?
haha som julia sa förut" salle du om någon behöver ju sova när du kommer hem, om du ska upp imorgon".
rätt sant egentligen, om man ser de så =)för jag har verkligen probleeeeemmmas med att gå upp !
jag,sini,sofia,julia,lina,emelie,eve,rasmus,vikke,meddi,mike
och ja jag vet inte alla som ska med upp till havet imorgon!
en hel dag vid havet är ju aldrig fel? får ju ta med massa dricka, och mat så man inte svälter där borta i ljungkile!
idag har de iallfall vart  en - sol&bad dag rakt igenom!
men hur härligt är inte de när solen steeeeker?
de tillhör ju liiiiksssom, daaaaaah . vattnet var iallfall sjukt härligt!  tråkigt bara är att jag har badkrukor till kompisar (a).

jaja, vad mer?  käka pizzza och så också, juuust preeeezzzzaaajs.
Nu är klockan ... (kolla under inlägget så ser ni) , haha som också julia sa och som jag inte alls tänkte på
för när jag skrev ett inlägg för ett tag då hon sen sa"  varför va du uppe så sent?;o" & jag svara
" va? hur visste du att jag var de?"   ibland är man blåååååst & inte fattar att tiden står under inläggen.
fast på min gamla blogg gjorde de inte de för jag var klantig och tog bort de...=).

nog om onödigt snaaack, så får jag väl säga godnatt!
och jag gissar på att de inte blir ett inlägg förens sent imorgon också ( idag om man ser de så).
ska upp runt 9 imorgon iallafall, ;o.. 

pussss på roooompeeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0