jag för snygg för att vara sann ibland.


såhär söt målning hade jag ett tag- senare tog jag bort
 peicken på näsan och gjorde 2 steck på andra kinden istället.

grymt söt , ellerhur? hahahah! vet inte hur många gånger
jag fick komplemanger för dessa glasögonen;).
 hitta dom på jennie systers rum, och blev förälskad direkt!
hahaha.

emelie den tönten såg ut såhär, och hon tog min mobil utan
 att jag visste de och tog kort på sig själv(detta kortet)
och ändra min bakrundsbild till denna.
geeeud vad rolig den flickan är!


...mer bilder kommer imorgon troligtvis,
har även inte bilderna från igår heller!
jennie får skicka dom.

Annars så tyckte jag allt att de var riktigt trevligt hos jennie!
lite för mycket folk kanske? alla fick ju typ inte plats vid tvn.
haha nä, men de va kul! jaja, nu kanske jag borde stänga av, grymt trött.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag är bäst!

Ingen protest :D

2009-06-07 @ 18:48:39
URL: http://emeliieselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0