jag får sova ut imorgon, lalalala

här sitter jag , och slappar..   har även inte orkat blogga på hela dagen
så de är däför detta inlägget får bli sent (a).
ska stänga av datorn snart och faktiskt sova!
är riktigt riktigt tröttt....annars så har vart ute en del idag, tur att de finns tak iallfall, specielt när de vräker ner med regn! haha. var med sofia,julia,rasmus,vikke&matte
sedan vart de typ lite krig med mina nycklar blandannat
 och jag fick även springa rätt mycket eftersom ingen kunde låta mig vara,  haha! sedan blev de hemgång till rasmus, och kolla på någon slags pshycopat film,
rätt bra faktiskt! :]..

nu är jag trött som satan , och skönt att man kan sova länge imorgon också!
no school imorgon till&med måndag.. student & inställlt 3/4 lektioner u know
& åker inte till skolan för 1 lektion när jag har problem med bussen som inte går allt för ofta! :P.

nu ska jag sova, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0