jag är glad.. och duktig!

Hejsanhoppsan!

skoldagen blev typ så som jag beskrev den igår,
bara massa betygsnack och en allmänt onördig dag!
städa ut och rensa lite i skåpet också dåja!

vem fick vg+ på näthandelsprovet om jag inte jag? och vem får vg i själva betyget om inte jag?
jag som inte ens hade pluggat på de provet , ftyfan vad jag är bra!! :d
ett vg för min del är nästan så att jorden går under, tänk er de.
jag har aldrig vart dendära pluggisen eller smarta faktiskt,
 nu avslöjar jag mig lite (a).

iallafalll, hemma och lite trött kan man väl säga (a)!
somnade väl 2 inatt, efter de andra 2 grisarna som iallafall kunde sova!
jag och sofia var lite övertrötta där ett tag och skratta åt ingenting,
precis så de blev förra gången vi skulle sova här!
" om ni inte är tysta nu så släpper jag aldrig in er 2 samtidigt igen",
 haha tror ni vi blev tysta? faktist :d.

väntar på theeee food nu, och jag är vrålhungrig .
ska ner till vicki efter de, till lägenheten då!
och de är ju inte speciellt långt ifrån mig om man säger så.
VET NI EN ROLIG SAK? jag är leeedig imorgon!
har typ bara inställllt, gisssa om jag njuter av de?
whieeee.  kanske sover där nere idag igen, de märker vi ;).

pussseeelipusss .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0