igår

inlägget som jag la upp nyss, var ju då något som inte publicerades igår av någon konstig anledning.
men åkte till skolan iallfall vid halv 5! och de var verkligen hur fina som helst :).

efter de så var de utgång hela tiden tills de kom hem vid runt 1:00, haha!

var först med vicki och michelle, sen stack jag och vicki, och så träffade vi rasmus och dennis.
sen gick dom och rasmus h och emelie kom.
sen stack vi till riviera, och rasmus bjöööd på pizzza :]! väldigt snällt tycker jag!
sen kom timo också, och sen stack vi till skolan och spela fotboll
, fast jag hade ju då inte skor till de så de flög för de mesta av varje gång jag skulle sparka! haha.
lina kom en liten stund också. sen var vi andra bara ute,
 tog en promenad till rasta och väntade sedan på att 9orna skulle komma tillbaka hem.
vill väl inte påstå att det var särskilt varmt då.

stack hem efter de , och la mig nästan direkt!
nu har jag sovit väldigt länge idag,
och bara för detta har nästan halva dagen gått känns de som!
jaja..



Lägger upp bilder i nästa inlägg för
 annars blir de säkert som de blev igår!
alltså att allt försvinner för de blir för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0