hjärtuuuum

hej blogggen =)
stack till rasmus igår ju,   jenniepennie sötnos var där också!
grilla lite på "altan" , sen blev de film & sånna grejer!
sen drog jag & sofia hem lite innan 1, och så sov jag hos henne :).
nu är jag hemma, för sofia skulle åka till thn och kollla  =).
jag känner mig skit snygg just nu, grå stor t-shirt + grå långkallingar!
haha, så vackert såå, skööönt iallfall..

idag är de ju då efterlängtade hjärtum ( PAAAAAAAAAARTYYYYY),
och de ska bli så kuuuul!!    äntligen säger jag bara..
först ska jag och några mer på för-fest hos jöllanpöllan,
sen åkernågra av oss med julias mamma dit =).

nej men jag tycker de ska bli sjuukt kul! hihi.


Kommentarer
Postat av: becca

svar; tack så mycket, jag tycker också om den :))

ska vi följa varandras bloggar ? :)

2009-06-13 @ 14:13:01
URL: http://beeeeccaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg :)

2009-06-13 @ 14:13:06
URL: http://Eliiuunyngve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0