heysveeeey

halllå alllllla =)
dagen har tillbringats med vicki,sofia,rasmus,vikke och timo!
ute, och hos rasmus!!  funnnnny förutom att jag allltid är dedära offret =).

nu väntar jag på attt mamma ska smsa
 så hon kan hämta vicki och köra henne hit, och så ska jag och sofia dra tillsammans till hennes brors lägenhet, eftersom hon har den själv nu och ett tag framöver. Vi alla ska sova där idag, käka chips,kolla på film och sånt supermyyys! (känns sjukt mycket som helg pågrund av de?;s inte som vardag iallafalll)! jag och vicki börjar skolan typ samtidigt imorgon så de blir göttans, har sovmorgon till närmare 10:00, och så ska vi endast snacka betyg imorgon antar ja, så slutar nog innan 13:00 inte speciellt lång dag!
hihi.  nu ska jag dra mig ,

pusss, hörs imorgon!



haha, får bjuda på en enormt söt , gammal bild!
tur att inte någon av oss förändrats iallafall!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0