Havet






igår blev de havet med massa folk! och sedan bad i borydsjön
 och sist men inte minst, rodd-tur i ryrsjön!






idag blev de bad i havet och borydsjön igen! :] gött som fan var de!
gcik även till "paradiset" (vilket var en väldigt lång väg genom skog att gå)
där man kan hoppa från olika höjder från berg. rätt fint och så , men gillar inte att hoppa i havet och inte veta vad jag hoppar på. fanns typ 1000 tals småsmå brännmaneter + några stora,
och på tal om brännmanerter så  jag antar  jag att jag brände mig igår ( för första gången faktiskt...! )
jag såg ingen men de sved som fan,  de värsta är ju dessa småsmå
 brännmaneter som inte syns, bara känns.
Dessa 2 dagar har vart otroligt sköna, att komma bort från" hemmastället" ett tag,
och hitta på lite annat :)


nu är jag tröttter!! men jag är sugen på glass.... (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0