en sista sak innan jag drar mig!

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? julia,sofia,matte,vikke&rasmus
3. Hur lång är du? 167 elr ngt..
4. Vilken var den senaste film du sett? hmmm :o säkert någon film nere hos vicki! bring it on??
5. Vem ringde du senast? kommer inte ihåg! :)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "HAHAHAHAHAHAHHAHA :D" till vickan
7. Vad är dagens planer? dagens... oj dagen har precis börjat och jag har inte somnat än..
  ska vara med vänner! men inte än kan jag lova! många timmars sömn ska jag få innan dess.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror helt på.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?sambos
10. När såg du senast din mamma? nyss.
11. Vilken ögonfärg har du? grön/blåa
12. När vaknade du idag? 12:15
13. Har du någon gång hittat en katt? jaaa!! en svart katt som var länge på området men som inte verkade tillhöra någon där, och som jag och bla sini tog hand om!
gav den mat, lekte med den..
14. Vilken är din favoritplats? jag vet inte. de beror på faktiskt, och i vilka situationer.
15. Vilken plats föredrar du minst? jag vet inte, ett ställe med massa småkryp?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? oj, ingen aning.
17. Vad skrämde dig som barn? övernaturliga saker har jag alltid vart rädd för! men sen så var jag även jätte rätt för en tavla som mamma&pappa hade i sitt rum, jag var alltid rädd för den. de har fortf kvar den.
18. Vem fick dig att skratta senast? mamma elr pappa tror ja.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? haha, kanske verkar efterbliven nu men va fan är de?
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2-3. men 1 av dom är hos vicki.
23. Hur många landskap har du bott i? vi tar de såhär ist: kungälv,göteborg & göta!
24. Har du någon gång spytt på fyllan? *hostiiiis*
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? haha beror väl helt på ? går ju inte direkt ut i bara strumpor.
26. Är du social? beror helt på , ibland kan jag vara jätte tyst! men ibland kan man inte heller få tyst på mig :) .
27. Vilken är din favoritglass? twister & den vita magnum med jordgubb.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? jag skulle shopppppppppppppppppat!!!!! 
29. Tycker du om kinamat? jag älskar!
30. Tycker du om kaffe? nooooooo!
31. Vad dricker du till frukost? helt olika.
32. Sover du på någon särskild sida? på sidan.
33. Kan du spela poker? nej
34. Tycker du om att mysa? ja :)
35. Är du en beroendemänniska?  vet jag ej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej, tror ej ?  :)
37. Vill du ha barn? jaa. men inte än.
38. Kan du några andra språk än svenska?  ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? näe
40. Föredrar du havet eller en pool?  pool.. 
41. Vad spenderar du helst pengar på?  kläder och sånt
42. Äger du dyra smycken? japp.
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?  chips.
45. Vem är den roligaste människan du känner? känner otroligt många! alla är roliga på sitt sätt.
46. Välj ett ärr på din kropp? oj de är så många så jag vet inte vilket jag ska ta.... 
tex ett på foten som jag fick av att jag och sofia var med i en moppe olycka förra sommaren/hösten.
47. Vad har du för ringsignal? toploader - dancing in the moonlight
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? någonstans tror ja ;o
49. Flirtar du mycket? noppp  ;) .
50. Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen nu tror jag inte, haha!
51. Kan du byta olja på bilen? nej , haha!
52. Har du fått fortkörningsböter? noppp (a) men med min hastighet på moppen borde jag väl få de snart ;););). eller inte
53. Vilken var den senaste bok du läste? läser ej böcker! hatar att läsa.. men annars var de en i skolan som jag läste några enstaka sidor ur..
54. Läser du dagstidningen? nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej.
56. Dansar du i bilen? haha kan väl hända :D
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? rixfm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? kommer inte ihåg.
59. När var du i kyrkan senast? 9ornas skolavslutning!
60. Vilka personer utmanar du? vem som helst




nu menar jag de : godnatt!
ska inte sitta här mer, inte bra för hälsan (a)...

Kommentarer
Postat av: ellen elvira

sv: gör det i ett program som heter flash =)

2009-06-23 @ 12:47:48
URL: http://ellenelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0