en regnig skolavslutning

hej på er,
igår så tillbringades dagen av några roliga prickar!
fast ändå lite halv taskiga också, huhu.


nu sitter jag i skolan!
väntar på att klockan ska bli 8:50,
så man kan få ha avslutningen i aulan. tänk att det är sista dagen i skolan idag, hur skönt är inte de?!
men dagens väder borde vara så mycket bättre,  tänk om de blir såhär hela sommaren? då dör jag nästan heldre, för en regnig sommar vill jag inte ha iår igen. riktigt mycket sol är de enda, hoppas att de blir så.
ingen sommar, utan sol  elllerhur??

skriver när jag kommer hem :) inte säker på vilken tid de blir men :)
pussspuss.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Jodu bäst <3

2009-06-12 @ 13:22:38
URL: http://emeliieselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0