efter en massa skrik

hallå på er!
nu är jag hemma efter den extremt jobbiga passsa-kusin-tiden.
igår passade vi han från runt 18:00- 20:00.
gick och käka pizza , då han fick sitta i vagnen brevid!
var även en konstig gubbe som satt halv deckad där, och  ville bjuda på cola ,
 eller han gjorde de även fast vi sa nej, vi lät de stå vid oss och rörde inte ens glaset. sen frågade han en del konstiga frågor som bara vara för mycket.
jaja, kostiga männsikor finns de gott om.

när teddy kommit hem (kusinens pappa) så gick jag och sofia ut!
kom väl hem närmare 1:00, och så somnade vi någon timme efter de.
teddy stack till jobbet tidigt, och oliver började skrika redan innan 6.vem fick springa ner om inte jag?  kan väl inte påstå att mitt humör var på topp, och speciellt inte när vi fick gå ut en promenad så tidigt för att han skulle hålla tyst.
ringde ju till&med till mamma för jag inte visste vad jag skulle ta mig till!
fanns väl inget jag ville mer än att sova just då.
han blev tyst när vi gick ut med han,  fick ta in hela vagnen och där satt han i närmare 4 timmar utan att klaga(han älskar nämligen att sitta i vagnen) då passa jag&sofia på att sova nere sofforna, vilket gick hyffsat bra. sen har de väl gått bra , han har vart knällig och så men fick allt oftast tyst på han !
efter lite damp och hemlängtan så är jag äntligen hemma =).
& jag ska aldrig skaffa barn!  inte på en jävla lång tid iallafall.

har tagit mig en skön dusch, och har precis torkat mina shorts på elementet.
ska ta på mig kläder och sen sticka till edet med friiiendsen =).

solbränd överallt? jotack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0