det funkar faktiskt inte alls,

nu är klockan snart 3:30, och jag sitter fortfarande uppe! visst om man är uppe när de är något speciellt, men de är de ju inte nu. sitter bara här och orkar inte göra ngt, inte ens sova ! haha så knepig kan jag vara. fast jag är verkligen trött, och får väl snart dra mig ifrån datorn ändå,  och ta plats i sängen så sofia inte somnar och vägrar att ge plats åt mig! :) hahah.hon är inte rolig att dela säng med, inte ens om de hade vart en dubbelsäng, de funkar inte ändå! haha.och de är total katastrof med oss 2 i min 90 säng, ni kan ju bara tänka er. it doesn't wööörk.

nu har också fåglarna börjat kvittra, så som de gör när man vaknar.
känns inte bra att jag inte sover än, speciellt inte
med tanke på att vi bestämt oss för att komma upp i tid imorgon!
jajaja, sofia är bra på att tvinga upp en så de får väl gå.


bloggar jag inte imorgon på morgonen så är det för vi ska till edet!:).

godnatt ännu en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0