de kliar , och bränner...

hejsanhejsan =)
har inte uppdaterat på runt 2 dagar nu,
men måste säga att jag börjar få tidbrist till bloggen , tyvärr.
men nu passar jag på när jag väntar på sofia =).

dessa dagar har de ju vart grymt bra väder, så har vart ute från att jag vaknar till att jag går lägger mig, typ.
igår så badade jag frivilligt i ryrsjön, med julia&vikke. jag var ju då rena fisken i vattnet, haha!badade dessutom mest, och de var så grymt skönt i vattnet efter ett tag. sen blev de en del solning,   jag har bränt mig på bla hela axlarna, så är helt röd och så svider/kliar de hur mycklet som helst! jag hoppas inte att de gör de länge, för förra året så kliade de hela tiden och de var så grymt jobbigt! får panik när de bara kliar hela tiden. jag och sofia sov hos rasmus idag iallafall +matte, vi 4 delade säng och de var hurjävlavarmtsomhelst!trodde seriöst att jag skulle dö av varmhet.

stack hem tidigt,käka och nu väntar jag på sofia för vi ska sola =)!
sen klockan 18:00 så ska jag och sofia passa min lilla kusin olivier ,
sova över där och vara där till 15:00 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0