att tro något annat

jag fick typ 2 timmars sömn! & det var hut skönt som helst.
vaknade först runt 19:30 av att jag var törstig och så fick jag panik över
att jag trodde att jag försovit mig och att klockan var 7:30 egentligen.
vad härligt de var när jag kom på att de bara var kväll! haha :).

sofia smsa mig, så jag fick dra mig upp ur sängen och ut, gick en liten promenad! vilket verkligen var skönt :).

nu sitter jag och pluggar på provet imorgon, känner verkligen inte ork för de.
läser lite lätt så att jag iallfall kanske kan få g! om ens de.
sjukt trött är jag nu iallfall, tröttare än vad jag brukar vara vid denna tiden,
tycker änna att jag borde vara piggare med tanke på att jag sovit lite över 2 timmar innan.

lite käk blir de väl nu, sen göra mig iordning för natten och plugga lite i sängen.
kanske lägger ut en bild på dagens outfit också! måste bara veta vart kamerasladden är :)
pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0