årets första dopp..

hallå på er,
första inläget för dagen,  känner mig seg (a).
vad har hänt idag?
jo dagen började med att julia spamma min mobil som vanligt, för att jagskulle vakna. somnade ju sent igår så de var helt död när jag vakna.  sen har jag vart med julia,rasmus,vikke,matte,zara,emma,timo & sofia under dagen.fick även årets första dopp tackvare 2! iputt ... 2 gånger!!! som vanligt älskar de att plåga mig , och de har vart just jag hela dagen.

har alltså vart ute och så för de mesta, grymt härlig dag har de vart, solskeeen (L)
jag kom hem för en stund sen, ska snart ner och käka och har även
 bestämt att inte sitta uppe lika länge som igår!
jag ska nämligen upp runt 11!  haha,  för jag,julia&sofia ska
dra till thn för att hitta en ny bikini till julia!
och så blir de donken , vilket jag inte ätit på hur länge som helst.
sen blir de minigolf med gänget!




och eftersom klockan är över 12...

grattis rasmus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0