1 juni = sommar månad.

åhh de är så härligt att juni-månad har börjat nu!
sommar sommar sommar!! för det är ju precis de det är nu? hihi love it.

vädret idag har vart något så otroligt varmt! redan klockan 8 imorses svättades jag ute!
och det var inte mysigt att ha gympa - springa  i morses!
jag var död, och ja helt sjukt död var jag efteråt. med tanke på att vädret har vart så sjukt varmt så att man inte orkar sitta i solen hela tiden, så undrar jag hur hett de kommer bli längre fram! varmare? oj jag kommer dö.
egentligen ska man inte klaga nu när värmen äntligen är här!för visst är de skönt med värme? men de är inte skönt med för varmt heller,  jag nöjer mig med lagomt så man varken fryser eller svättas :]. jag kan också bli på så sjukt dåligt humör när de är för varmt , & de gillar vi inte! men nu ska jag inte klaga, för jag tyckte allt att sverige behövde lite värme! hade engelska redovisningen idag då! gick som på räls, typ? haha nä men jag känner mig nöjd :) och de var bra att jag kunde de mesta av texten utantill så att jag slapp läsa rätt av, & de är faktiskt ett +.

här hemma, satt jag mig nästan direkt hemma efter skolan och plugga.
har redovisning imorgon IGEN , i turism då vi har valt ett land eller stad .
jag och josse ska iallfall redovisa om barcelona.

sen gjorde jag även lite nudelsoppa därimellan, med massa nya grejer i! (alltid kul att prova något nytt) och jag som suger på att laga mat egentligen känner mig ganska bra framför spisen när jag bara kan lägga ner lite vad jag vill och få de att smaka syyyväränt (a) haha.

träffa även sofia,julia och emma först i borydsjön.sen träffade vi rasmus och vikke.sen stack julia&emma, och vi andra var nere vid älven och så :).

nu är jag hemma, har städat, käkat pizza och så!  riktig tjockis är jag.
imorgon väntar ett omprov i försäljning&service och redovisningen.
sen är de bara ett prov kvar på onsdag, sen är de slöttt!
gud vad härligt, några enstaka inlämningar sen bara,
men de jobbigaste är liksom helt borta!

långt inlägg jag vet , men ingen har väl dött av de =)?
puss.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0