tvångs-grej innan jag drar.

 

Om dig själv ;

Namn ? - Mikaela Therése Sahlén
Bor ? - Göta
syskon ? - 1

Ålder ? - 17
Född ? - 921017
Ögonfärg ? - blåa
Längd ? - har inte mätt mig på jätte länge! sist gång var jag 1,66 
men nu är jag väl lite mer närmare 1,70.
Höger eller vänsterhänt ? - Höger
Hårfärg ? -  jag hatar denna frågan egentligen, för jag vet inte riktigt.. vad kallas den?
rödtott men ändå inte..
Låt ? - telephone elr ngt.. många ;)!
Göra sen ? - se film!
Tycker du om godis ? - jodu.
Är du nöjd med ditt förnamn ? -  ja, helt okej  ^^
Tycker du att du själv är smart ? - haha helt seriöst.. nej! men ibland kan jag vara förvånande smart ;)
Vad är det sämsta med dig ? -  inget jag kan komma på nu så^^
Vad är det bästa med dig ? - samma här.. kan ej komma på nu^^
Har du bra självförtroende ? - nej de vill jag väl inte påstå. 
Känner du dina grannar ? - haha ja ;)
Gillar du skolan ? - nej.
Har du någon gång skolkat ? - hahah nej inte alls :)
Har du några tatueringar ? - yes.
Tycker du om djur ? - jag älskar djur! :)
Sover du nångång ? - självklart.
Ta mediciner du inte borde ta ? - nej.
Snusar ? - nej.
Röker ? - nej.
Klär dig i svart ? - ja.
Litar på folk ? - ibland ^^
Drömmer mardrömmar ? - ja de händer väl :)
Går i skolan ? - yes
Ljuger ? - beror på helt mot vem.
vill dö ? - nej fan
För många vänner ? - kan man ej ha, men jag har fantastiska vänner :).
Någon psykisk sjukdom ? - nej :P
Skadat någon ? -  yes.
Färgat håret ? - ja.
Några piercings ? - ja
Några tatueringar ? - nej den försvann nu på den tiden sen jag svarade på samma frågan längre upp -.-
En dator ? -  aa:)
Gjort bort dig ? - haha ett antal gånger ja ;)
Snäll ? - ja, om man är de mot mig ^^ fast ifs kan jag ibland vara snäll ändå :).
Klantig ? - ohja.

Har någon sakt tönt till dej ? - haha jaaa :)
Har någon slått dej någon gång ? - ja xd
Har du slått någon ? - haha mja.
Är du nöjd med ditt efternamn ? - haha ja, de duger väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0