serious talk

aa jag och sofia käkade ju pizza förut, underbart gott!
jonte och jokke kom, och sen drog vi till jokke för film och lite kortspel och jaa.. de gamla vanliga så att säga.
jonte älskar ju då somsagt att jävlas och göra sig rolig baraför att jag skrattar åt allt.. men ja, sån är jag ^^
kan absolut inte hålla mig... både jag och sofia var på vårat speciella glada damp-humör och skrattade åt allt =)men de gillas ibland och när de ändå inte hände något annat speciellt kul idag så var de ju perfekt^^.


kom hem för typ... en stund sedan. ni förstår.. jag och sofia hade ett seriöst snack med mamma i bilen.jag och sofia e ju bara somsagt 16&17 år och dumma enligt mamma, men de är vi väl kanske också :).och kinamat hade ju inte suttit fel, så vad säger du sofia?  du fattar vad jag menar dåååvaaa.(HAHA)
 ni andra får väl klura lite på de.

snart nyår! tror ni jag längtar äääälllläääää, får hoppas på en lyckad kväll!
GODNATT ffffssss. nu blir de oc as usual!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0