pluggplugggplugggg bara massa plugg.

tjeeena på er.
idag har de kommit lite snö på backen, trots att de inte är så jättejätte mycket så är de väldigt mysigt!  specielt här på mitt område hemma, då de lyser upp i granar, och i allas fönster ..julkänsla! & snön ligger på backen och taken.. mer här än i thn faktiskt? aja.hoppas de blir mer, eller håller i sig lite till jul.. 10 dagar kvar ! hur jävla fort går de inte egentligen? helt sjukt& vad önskar jag mig i julklapp?  
tatuering, oc boxen,pengar/presentkort, gärna lite kläder&smink, skor!
vill ha converese..  svarta elr vita passar ju till allt, men är rätt tråkigt + att de typ är de alla har.
(Fast väldigt snyggt) men jag skulle vilja ha typ röda elr typ någon glad färg på skorna.. fast silvriga converse är också snygga..(SVÅRT VAL!).aja får väl se vad man får iår, hade ju inte vart fel med iaf något från önskelistan, hähä ^^ .

nu har jag iaf precis käkat! sitter här och kollar runt lite på kläder.. fest-klänning måste jag köpa iår.
känner för att verkligen ha en skit snygg på nyår , och känner verkligen för att klä upp mig riktigt för en gångsskull.. ( om jag inte redan sagt de?!.. mitt minne... aja) så ja, får väl hoppas jag hittar något jävligt snygg^^ och inte allt för dyr, alla pengae ska ju ej gå till endast en klänning.hehehe.

har typ massa plugg i skolan som ska vara klar nu denna veckan , eller också typ veckan efter lovet?
och vem fan vill sitta inne på ett lov och pluggaa? att vissa lärare inte tänker så långt tkr jag e förjävligt!
till denna veckan är de omprov i naturkunskap, personaladministration frågor, svenska uppsats som ska skrivas om, ( och nu står de still..) och efter lovet är de samhällsuppgift om krig!svårt som faaaaaan, svenska bok, prov i körkortsteoriprov osv... orkar ej.

Förut bestämde jag mig för att skriva svenska uppsatsen idag, och gärna frågorna på personaladministrationen.. men frågan är ju när jag orkar börja..  sugen på ngt gott är jag också.. livet e bra hårt just nu.
skolhelvetet tar ju dö på en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0