överby med zanne

hejsansvejsan, nu har jag iaf kommit hem! :)
efter skolan gick jag och zanne hem till henne, hämta pengar och så sedan ner till oden och väntade på att klockan skulle bli 16:00 så att fritidskortet började gälla och vi kunde dra oss in till överby. käkade först lite på donken, och sen mötte rasmus och co som också råkade vara på överby. sen skulle rasmus visa oss jätte fula kläder så vi stog inne i affären och skratta litegrann åt dom !
 sen gick jag och zanne och tittade runt, riktigt trevligt! :) fick köpt lite snygga saker iaf& vissa saker var behövliga om inte annat!tog bussen hem 18:50, och så hämtade mamma sedan upp mig och så stack vi & köpte fet mat.!( haha ja julia okejdå.. jag äter väl inte väl mkt tjockis-mat!)

har nyss kollat riverside... har typ verkligen fastnat för den serien.. synd att den ska läggas ner.. aja!
funderar på att leta upp mysteriet på greveholm del 2/2, såg första delen igår! så braaa :D.



rasmus inne på h&m HAHA.


pösssshäääj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0