Lista tagen av sini.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? japp
2. Höll du några av dina nyårslöften? haha jag hade inga =)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej :)
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? bara lilla sverige :D.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? mer dricka med kompisarna, och även mer roliga och mysiga saker som tex bio, bowling,restaurang osv.!:)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? hm ett datum.. svårt!  säger 17 okt när jag fyllde år då! då jag och mina kära vänner hade en trevlig kväll tsm!
8. Vad var din största framgång 2009? haha inte den blekaste aning..
9. Största misstaget? många misstag i år! illla där. men största? hmm
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk har jag vart väldigt mkt! men skadat mig? näääe.
11. Bästa köpet? bästa köp på hela året?? oj, alla kläder och sånt har vart bäst, kan ej bestämma mig för en  sak bara!
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder,smycken och sånt! och sen onödiga saker :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? alla vänner!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? hm, ingen aning faktiskt! har funnits massor :D
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? hm, vet jag faktiskt inte ^^ .
16. Vad önskar du att du gjort mer? allt typ.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? haha jadu, en hel del.
18. Hur tillbringar du julen? med familj och närmaste släktingarna! :) men iår blir de med moster och dom bara.
19. Blev du kär i år? nej :)
20. Favoritprogram på TV? just nu? andra avenyn! den enda serien jag följer för tillfället^^ och riverside då.
21. Bästa boken du läste i år? haha har inte läst en enda bra bok.. sorgligt. bara blivit tvingat till att läsa böcker i skolan, men ingen intressant ^^ .
22. Största musikaliska upptäckten? svårt.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?  pengar,smink.
25. Något du önskade dig men inte fick?  ja :(
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? kommer fan inte ihåg ;o var sjuk då tror jag ;o ingenaning.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? självklart finns de alltid de :) !
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? min egen typ ?  med väldigt mycket smycken, tunikor,kjolar och tights!
29. Vad fick dig att må bra? vännerna, familjen :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha vettefan ^^
31. Vem saknade du? har saknat väldigt många,  :)



nu ska jag och sofia ta en liten promenad med vovvsingarna! hehe.
drar in till sötnosen sen,  hörs senare antar jag. :D puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0