jul-rea.

heeey alla. internet funkar nu ÄNTLIGEN.. vet ej vad som är fel på denna cp-datan.igår var de iaf jag,sofia,sini,eve och emelie som vart ute för att åka pulka, blev inet direkt många åkturer eftersom de började regna efter ett tag, men de vart kul så länge de varande! for till boström för att ladda på busskort och sen hem till eve där vi kollade på " the hollyday", efter den blev vi sugna på att kolla "another cinerella story", så vi stack snabbt till boström igen för att köpa grönsaker och dipp! hemma hos eve blev de fullt med käk, hade ju fan grönsaker i stora berg på bordet! filmen har jag ju sett innan men den e fortfarande grymt bra! :).kollade även säkert lite över 300 min av oc innan jag la mig..  grrryyyymt bra är de!har ju nästan glömt av allt också  för att de var så längesen jag såg de sist. love oc.

idag har jag iaf vart på jul-rean med sofia,sini,zara,julia,hanna och fia:)!
jag fick köpt en del, och jag är väldigt nöjd måste jag säga =D!
fick köpt 2 klänningar, ( blev klänning på nyår ändå! jag och mina beslut asså.. hahaha! men tvekar fortfarande lite halft eftervilken jag ska ha av dom 2, men jag tror jag vet! ;D) , tunika,kjol,örhängen,parfym,foundation, massa underkläder,närpiercing och sånt där trevligt =) vrf känns de alltid som man köpt lite när man kommer hem och packar upp allt? känns ju nästan som att man fått med halva affären när man har alla påsar i handen.. hahah).käkade även där borta på ett jäkla dyrt ställe(för mig var de iaf dyyyyrt..) men de var gott :) .rätt trött nu måste jag säga, fick ju stiga upp ur sängen vid 8:00 idag , 5 timmar räckte gott och väl för mig bland folk!:)
mina fötter vart ju värst verkligen.. haha!

ska ta mig ngt att käka nu, och sen ska jag träffa sofia och sini tror jag! ;)
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0