ho ho ho

GOD JUUUL!!
finns de någon som känner att det är jul? shit de känns som en vanlig dag som vanligt..trots snön och de så känns de ändå vanligt.. hoppas de känns lite som jul sen då.

drömde förövrigt världens äckligaste dröm.. nästintill iaf.. drömde att vi åkte buss mot någonstans, och sen sladdade bussen på typ lera och ner i en sjö och den bara sjönk och självklart går de slowmotion för mig att få upp bältet för att simma ut.... tog så lång tid att den hann flyta upp igen!(haha ja en dröm trotsallt...) men fan vad läskigt de va! =)

nu sitter jag iaf halv färdig, har sminkat mig och klätt på mig kläderna som jag ska ha idag, nu ska jag bara fixa håret vilket får bli tripplat (: .

om en stund(ca 45 min) ska vi vara hos moster och kusiner för att fira jul där!(:

ha en bra jul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0