hemma från marknad.

anledningen till att jag behövde gå upp tidigt idag var för att de var marknad idag(HAHA), och vi sålde grejer.
trodde seriöst jag skulle dö ibörjan.. fett pinsamt !! men sen vart de trevligt folk som beundrade våra grejer och köpte även ;)(alltså projecten från skolan).sen lockade vi till oss sjukt mkt barn pga vi bjöd på pepparkakor + choklad.
hahah måste även berätta att en äcklig gubbe kom fram och titta lite och sedan tog han en näve pepparkakor och
ba" jag återkommer" sedan kommer han igen och då hade vi ställt ut "choklad bollar" i papper, och han ba" vad kostar chokladen?"  han visste ju att de var gratis men han ville väl spela dum för att vi skulle säga att de var gratis så att han slapp känna sig dum att stoppa näven i skålen bara så där.. min komentar" ehm 5 kr styck?" han ba titta på oss och tog ännu mer pepparkakor! HAHA att vi inte skulle dö av skratt.... tyckte inte att han skulle få smaka på chokladen,hahah. snällllt i know
.

fett kallt var de där iallafall, så jag,zanne och sofia turades om att få gå in och värma oss! hahah =D. stack hem till zanne en stund efter, lämnade bord osv och sen tog jag och zanne bussen tsm, hon skulle till gbg och jag hem. nu är jag hemma, och de blev en riktigt krånglig bussresa, de vart strul med pengar och så med busschaffören och jag vet inte allt, men vi löste de efter typ efter mer än halva bussresan hem! zannnes attityd när hon blir arg ibland asså, haha så kul!

nu e jag som sagt hemma, själv hemma dessutom.. eller aa bara jag och lilla lady.
lyssnar på skön musik,och ska göra mig iordning lite smått nu! vid ungefär 17:00 tiden ska jag hem till sofia, och sen ner till bikupan som sagt :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0