Bilder från månaderna 2009.

Januari:

hos mig, hos rasmus.
Februari:

rolig kväll inne hos emelie och ute med sini,sofia och emelie.
Maj:

grillkväll i slottparken med massa folk, fest med sofiax2&zanne,
picnik vid borydsjön med julia och emelie.

Juni:



bad i havet, åkte båt, hjärtum-fest, match med massa folk, avslutning,
mys på rasmus framsida, mini golf , rolig dag med jennie,sofia&julia(alkisen som skulle ha skjuts till ström, sofia?HAHA).
Juli:

fallens,skara, rolig stund med katten.
Oktober:

fyllde år och firade kvällen med kompisarna, käk med zanne och sofia.
November:


bikupan, halloweenfest.

December:

pulka med sofia, julafton.

ja eftersom 2009 tar slut när som helst , så tyckte jag att det vart kul med en liten sammanfattning^^
men detta året har iallafall vart bra tycker jag!:) vissa saker har ju självklart vart bättre än andra, men de har vart mer bra än dåligt tror jag? :D.

månader aug-sep skippar jag för hittar inga bilder därifrån.
men i augusti var de ju edet natta blandannat, och skolan började.
och sen i september så hände de väl inte så mycket^^.

jaaapppp, shit de tog rätt lång tid att fixa allt dedär..
sofia tjötar på att jag ska komma in till henne och jag känner mig sjukt stressad..
 känner mig förövrigt väldigt dåligt, förskyld som jag vet inte vad!
typiskt nu till nyår elr ngt, men jag gissar på att jag kommer bli värre efter nyår!
men hoppas att de bara är ngt jag tror och inget som kommer ske^^.
nu ska jag käka min såkallade frukost.. och sen dra mig in till sofia.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0