discobowling

hejsan, nu e jag hemma från skolan.
första lektionen var körkortsteori, sen naturkunskap där jag hade omprov(känns förövrigt helt okej, skrev på nästan allt också.), sen vart de värsta rasten då de blev lunch, kortspel och så. sen hade vi svenska, personaladministration och boooowling med alla handels-2or.. shit kan ju lova er att i början gick de pinsamt dåligt! asså jag kastade snett flera gånger så ibörjan blev de inte mkt poäng kan jag väl säga. sen gick de bättre, fick en strike också(medans alla säkert gjorde 100.. hahaha ). vi var uppdelade i lag med lärare också, jag kom med zanne,josefine och pigge ;) perfekt grupp. men aa vad ska jag säga? de är inte jag som är dålig, utan de är dom andra som e grymt bra!;) .de var iaf riktigt trevligt att bowla. måste göras snart igen känner jag!


nu ska jag bara ta de lungt. kanske leta upp ngn bra film eller så.
btw så har kjolen jag beställde förra veckan kommit!! får hem den imorgon
eftersom zanne hämtar dom idag vid 17:00. very nice ;) hoppas på att den e snygg i verkligheten också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0