dessa kläder..

heeeeeeeey. kunde ej skriva ngt igår pga av att mitt internet ej funka, men jag,eve och jullan hade iaf picnik ute! (JA VI E GALNA I DENNA KYLA, MEN DE VAR MYSIGT!!!) sen satt vi hemma hos jullan och myste lite, och käkade julskinka också =) idag så började dagen med att jag,sini,sofia och julia stack och solade, sen hem och käkade och sågick vi ner en promenad till ryrsjön och gick på isen litegrann, eller aa ska man säga dansa? haha, och sen hem till sofia, satte på en film som inte alls någon tyckte var särskilt intressant så vi stack ner och spelade kort istället! nu de sista så var jag och sofia ute ;) hahaha! och vad gjorde ni då tror ni? :). kul hade vi iaf!!!

nu har jag typ börjat(redaaan!)ta itu med kläderna som ligger i bla hela soffan  har även berstämt mig för vad jag ska ha på mig på julafton,  men nyår är fortfarande tveksamt.. jag vet inte om jag har ångrat mig med att vara riktigt riktigt uppklädd med skit snygg klänning och sådär(tänker mer på .. när den kommer användas igen?..), jag kanske är mer enkel ändå. paljett-tights och tunika tex? enkelt och snyggt egentligen..plus en massa snygga smycken .. smycken är verkligen ett måste iaf!! fast smycken är ju alltid ett måste för mig men iaf..
kanske ska lägga pengar på smycken ist för fin-klänning och köpa en snygg tunika ist? som man kan använda till vardags.. smycken piffar ju verkligen upp något enkelt egentligen ^^ ..aja, får väl se vad jag finner på jul-rean på lördag :D men känner ändå att de är lite kris med de .. känns som alla kommer klä upp sig som prinsessor.. huhu^^ .

jaja, onödigt snack där ja, ointressant också ^^
nu ska jag fortsätta med kläderna på soffan och lite små saker som ligger lite överallt ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0